Продавец Студия звука и дизайна "Crystal Sound" развивает свой бизнес на Prom.ua 6 лет.
Знак PRO означает, что продавец пользуется одним из платных пакетов услуг Prom.ua с расширенными функциональными возможностями.
Сравнить возможности действующих пакетов
Корзина
16 отзывов
+380-67-260-3816
+380672603816
+380672603816
Киевстар
+380443611071
городской
+380634352558
Лайф (Viber)
Студия звука и дизайна "Crystal Sound"

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТА)

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТА)
Продавець, публікує даний Публічний договір, що є офіційною пропозицією (офертою) будь-якій фізичній або юридичній особі, що надалі іменується, як Покупець, укласти договір купівлі-продажу товарів на відстані. Даний договір укладається шляхом...

09.05.21

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТА)

 

Фізична особа-підприємець Фіялко Олександр Іванович, що діє особисто, надалі – Продавець, публікує даний Публічний договір, що є офіційною пропозицією (Офертою) будь-якій фізичній або юридичній особі, що надалі іменується, як Покупець, укласти договір купівлі-продажу товарів на відстані. Даний договір укладається шляхом надання згоди Покупця на приєднання до запропонованого Договору в цілому, шляхом акцепту (прийняття) всіх істотних умов Договору, без підпису письмового примірника Сторонами. Дійсний Договір має юридичну силу відповідно до ст. 633 ЦК України і є рівносильним Договору, підписаному Сторонами.

 

1. ВИЗНАЧЕННЯ

 

В цьому документі нижченаведені терміни використовуються однаково в однині й множині (якщо інше не випливає зі змісту терміна та/або визначення) у наступних значеннях:

1.1. "Інтернет-магазин Студія звуку та дизайну "CRYSTAL SOUND" – Вітрина, розташована в Інтернет мережі за посиланням https://sound-design.kiev.ua для розміщення, рекламування і продажу Товарів побутового вжитку, запропонованих виробниками (в тому числі неризидентами).

1.2. "Вітрина" – далі Сайт (сторінка) в Інтернет мережі за адресою (посиланням): https://sound-design.kiev.ua, яка використовується для надання послуг виробникам товарів з розміщення, рекламування та їх продажу в інтернет-магазині.

1.3. «Каталог» - перелік Товарів та Послуг, які можна замовити.

1.4. "Товар" – пристрій, виріб, засіб, аксесуар, а також інша продукція побутового вжитку представлена виробником (постачальником) цього товару для продажу, який рекламується та реалізовується через Вітрину інтернет-магазину Студія звуку та дизайну "CRYSTAL SOUND.

1.5. "Послуга" – комплекс дій, які вчиняються Виконавцем відповідно до оформленого Покупцем за допомогою системи інтернет-магазину Замовлення, для подальшої взаємодії та реалізації.

1.6. " Продавець" або «Виконавець» – фізична особа-підприємець Фіялко О.І., який діє в інтересах інтернет-магазину Студія звуку та дизайну "CRYSTAL SOUND" для здійснення таких операцій як: обробка Замовлень, розрахунків, прийому-передачі чи відправки придбаних (замовлених) Товарів.

1.7. "Покупець" – фізична або юридична особа, яка має намір придбати Товар через мережу Інтернет використовуючи Товари та Послуги представлені інтернет-магазином Студія звуку та дизайну "CRYSTAL SOUND" на умовах дотримання цього Договору.

1.8. «Замовлення» - кількість і асортимент товару та послуг, що вказано через корзину сайту або іншими засобами телефонного чи електронного зв’язку.

1.9. «Виробник» - тип постачальника, що безпосередньо зайнятий виготовленням Товару.

1.10. «Транспортна Компанія» - суб’єкт підприємницької діяльності будь-якої організаційно-правової форми, що надає послуги з доставки (перевезення) товарів та послуг поштового оператора.

1.11. "Одержувач" – Покупець, або уповноважена ним фізична чи юридична особа, яка на підставі відповідних документів (довіреність, договір) має право отримати придбаний Покупцем товар в точці продажу, а також володіє правом провести його обмін чи повернути його з підстав передбачених цією офертою та діючим законодавством України.

 

2. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

2.1. Цей Договір регламентує умови та порядок надання послуг інтернет-магазином Студія звуку та дизайну "CRYSTAL SOUND", для здійснення замовлення й придбання Покупцем Товару або Послуги через мережу Інтернет, які надаються Виконавцем, а також права і обов'язки, що виникають у зв'язку з цим у Покупця, Виконавця й Одержувача.

2.2. Діяльність інтернет-магазину Студія звуку та дизайну "CRYSTAL SOUND" здійснюється відповідно до Конституції України, Законів України "Про електронну комерцію", "Про захист прав споживачів", "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про захист персональних даних", "Про комерційну та конфіденційну інформацію", "Про платіжні системи та переказ коштів в Україні", "Про рекламу", в тому числі Цивільного та Господарського кодексів України.

2.3. До послуг, які надаються інтернет-магазином входять:

- обробка замовлень;

- відправка Товару до місця призначення (Покупцю);

- здійснення розрахунків;

- обмін придбаного Товару, у зв’язку з дефектом;

- гарантійний ремонт.

2.4. Розрахунок, видача, відвантаження, прийом-передача товарів, здійснюється виключно на умовах цього Договору і лише в разі повного і беззастережного прийняття умов цього Договору Покупцем (акцепту Оферти). Частковий акцепт, а також акцепт на інших умовах не допускається.

2.5. Якщо Покупець не приймає в повному обсязі умови цього Договору, видача, відвантаження прийом-передача не проводиться, а придбані Покупцем товари не можуть бути повернуті з підстав незгоди з умовами цього Договору після її акцепту й оплати грошових коштів за відповідний товар. Повернення коштів, гарантійний ремонт, а також обмін придбаного Покупцем товару можливий лише в порядку і на умовах, встановлених цим Договором та діючим законодавством України.

2.6. Замовлення товару або послуг будь-яким запропонованим Продавцем способом (корзина, телефон, месенджери, повідомлення в соціальні мережі і т.д.) з боку Покупця свідчить про те, що Покупцем прийняті умови Договору (акцепт Оферти).

2.7. Інтернет-магазин Студія звуку та дизайну "CRYSTAL SOUND" має право вносити зміни в цей Договір, але в будь-якому випадку такі зміни публікуються своєчасно і знаходяться в загальному доступі в мережі Інтернет на сайті https://sound-design.kiev.ua. Використання Покупцем послуг сайту після внесення змін до тексту Договору означає акцепт цього Договору з урахуванням внесених змін.

2.8. Умови цього Договору дійсні як для Покупців, що здійснюють оплату через систему інтернет-магазину, так і в інтернет-магазині безпосередньо і не залежать від форми оплати.

2.9. Цей Договір набуває чинності з дати його розміщення на сайті інтернет-магазину і діє безстроково.

 

3. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

 

3.1. Згідно з Договором Продавець зобов’язаний передати у власність Покупця Товар в кількості та асортименті, який зазначено в замовленні Покупця, а Покупець зобов’язується сплатити та прийняти Товар.

3.2. Кількість і асортимент Товару або Послуг визначається замовленням через корзину сайту або іншими засобами телефонного чи електронного зв’язку.

3.3. Цей Договір поширюється на всі Товари та Послуги, які представлені в Каталозі.

3.4. Відповідно до положень Закону України "Про захист персональних даних" від 01.06.2010р, Покупець визнає і погоджується з наданням інтернет-магазину своїх персональних даних, а рівнозначно із цим і персональних даних третіх осіб зазначених Покупцем, які отримані Продавцем в процесі обробки замовлень, до яких включаючи але не обмежуючись відносяться: прізвище, ім'я, стать, контактний номер телефону, місто, адреса доставки (у разі надання послуг з доставки товару), а також адреса електронної пошти. Обробка персональних даних Покупця здійснюється у відповідності до законодавства України. Покупець дає інтернет-магазину право на обробку його персональних даних у зв'язку з наданням йому Послуг, обумовлених цією Офертою, в тому числі у цілях отримання ним рекламних повідомлень про товар, який реалізується інтернет-магазином. Відтак, обробка персональних даних Покупця здійснюється у зв'язку з виконанням договору, укладеного на умовах цієї Оферти, згода Покупця на обробку його персональних даних не потрібна. Термін використання наданих персональних даних – безстроково. Покупець гарантує і несе відповідальність за те, що дані, зазначені в Замовленні, добровільно надані ним та/або третіми особами під час оформлення замовлення і всі ці особи ознайомлені й згодні з Офертою.

 

4. ПРАВИЛА АКЦЕПТУ

 

4.1. Цей Договір вважається основним документом в офіційних взаєминах між Покупцем та інтернет-магазином. Прийняття Покупцем цього Договору здійснюється шляхом послідовного вчинення ним дій, передбачених системою інтернет-магазину (акцепт Оферти). Вчинення акцепту Покупцем цього Договору проводиться добровільно і вважається як укладення письмового договору (п.2 ст.642 Цивільного кодексу України).

4.2. До здійснення акцепту Договору Покупець повинен бути впевнений, що всі умови цього Договору йому зрозумілі і він приймає їх безумовно і в повному обсязі.

4.3. Акцепт цього Договору Покупцем здійснюється шляхом послідовного вчинення таких дій:

а) звернення до інтернет-магазину безпосередньо або за допомогою системи Інтернет-магазину;

б) вибір конкретного товару чи послуги певної категорії;

в) ознайомлення з інформацією про Товар чи Послугу;

г) надання персональних даних.

4.4. Після здійснення всіх дій, зазначених у пункті 4.3 цього Договору, Покупець, в залежності від обраного способу придбання Товару чи Послуги, проводить оплату Замовлення у передбачений термін.

4.5. Здійснення оплати Покупцем замовленого товару свідчить про акцепт Договору.

4.6. Відповідно до положень пункту 4.5 цього Договору Покупець може отримати товар за допомогою його відправки Виконавцем на вказану Покупцем адресу лише за умови виконання Покупцем зобов'язання по повній оплаті вартості товару, які надаються перевізником.

 

5. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

 

5.1. Продавець зобов’язаний:

5.1.1. Надавати Покупцю необхідну інформацію (консультацію) про Товари чи Послуги, які зацікавили Покупця.

5.1.2. Укомплектувати Товар належної якості та в кількості згідно із замовленням Покупця.

5.1.3. Передати Покупцеві Товар належної якості та в кількості згідно із замовленням.

5.1.4. Передати Товар, який вільний від права власності третіх осіб.

5.1.5. Передати Товар Покупцеві у встановлені терміни.

5.1.6. Виконати Послугу відповідно до зазначєного у замовлені об’єму та у встановлені терміни.

5.1.7. У разі відсутності Товару на складі або у Виробника повернути Покупцю грошові кошти в повному обсязі, або запропонувати аналогічну заміну, або запропонувати доставку Товару на замовлення.

5.1.8. Погодити з Покупцем засобами електронного чи телефонного зв’язку будь-які зміни стосовно Замовлення.

5.2. Покупець зобов’язаний:

5.2.1. Самостійно детально ознайомитись з усіма правилами придбання Товару, його характеристиками й властивостями  або переліком об'є́му Послуги, а, в разі необхідності уточнення інформації по Товару, звернутися до Продавця.

5.2.2. При оформленні Замовлення надати вірну, точну і повну інформацію про себе. Покупець визнає, що він несе повну відповідальність за дані, які повідомляються ним інтернет-магазину і не має жодних претензій до інтернет-магазину за некоректно оформлене Замовлення або надання недостовірної інформації, так як сам не переконався в його коректності під час оформлення.

5.2.3. Оплатити у повному обсязі вартість Товару або Послуги в порядку та у строки, передбачені цим Договором.

5.2.4. Прийняти від Продавця Товар або Послугу в порядку та у строки, передбачені цим Договором.

5.2.5. Ознайомитися з умовами даного Договору, а у разі незгоди хоча б з одним пунктом даного Договору, відмовитися від замовлення Товару або Послуги в Каталозі.

5.3. Продавець має право:

5.3.1. Вимагати від Покупця дотримання всієї процедури оформлення/замовлення та оплати коштів за Товар або надану Послугу відповідно до правил, викладених в цьому Договорі та представлених системою інтернет-магазину.

5.3.2. При відмові Покупця прийняти справжню Оферту на викладених у ній умовах відмовити Покупцеві в продажі йому Товару чи наданні Послуги.

5.3.3. Будь-коли розробляти модифікацію будь-якого програмного забезпечення системи, в тому числі Інтернет-сайту, призупиняти роботу програмних засобів, що забезпечують функціонування сайту при виявленні істотних несправностей, помилок або збоїв, а також в цілях проведення профілактичних робіт щодо запобігання випадків несанкціонованого доступу (втручання) третіх осіб до сайту.

5.3.4. Встановлювати та змінювати тарифи, ціни на свої Послуги чи Товари в односторонньому порядку в будь-який час.

5.3.5. Включати у вартість Замовлення й стягувати з Покупця вартість доставки товару.

5.3.6. Вимагати від Покупця повної оплати за Послугу чи замовлений Товар перед тим, як відправити його.

5.3.7. При недотриманні Покупцем будь-якого з пунктів Оферти або агресивному та образливому ставленні по відношенню до Продавця (використання ненормативної лексики або інших будь-яких діях образливого характеру) відмовити йому в подальшому наданні послуг.

5.3.8. У разі відсутності замовлених Покупцем Товарів на складі, Продавець вправі виключити зазначений Товар із замовлення або відмінити замовлення Покупця, обов’язково повідомивши про це Покупця шляхом електронного чи телефонного зв’язку.

5.4. Покупець має право:

5.4.1. Звернутися до Продавця за необхідними роз’ясненнями або уточненнями стосовно Товару або Послуг та пунктів даного Договору.

5.4.2. Ознайомитися з умовами цього Договору.

5.4.3. Відмовитися від придбання Товару чи Послуги до моменту вчинення оплати Замовлення відповідно до умов, що передбачені цим Договором.

5.4.4. Вимагати у письмовій формі засобами електронного зв’язку розірвання цього Договору у разі отримання Товару неналежної якості, дотримуючись умов цього Договору.

5.4.5. Вибирати спосіб оплати коштів за товар із запропонованих інтернет-магазином. При цьому Покупець зобов'язаний самостійно ознайомитися з правилами користування тим чи іншим способом платежу, доставки, умовами цього Договору та іншою необхідною інформацію стосовно придбання товару.

 

6. ЦІНА ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ

 

6.1. Вартість Товару або Послуги, що передається згідно Договору, встановлюється ціною, що вказана в Каталозі.

6.2. Після сплати замовлення, Продавець не має права змінити ціну на Товар або Послугу.

6.3. Розрахунок за Товар або Послугу проводиться по передоплаті (повній або частковій) на підставі рахунку, який надає Продавець засобами електронного чи телефонного зв’язку (Viber, Telеgram та інші месенджери).

6.4. Покупець повинен сплатити за Товар або Послугу протягом 3-х банківських днів з моменту отримання даних для оплати.

6.5. У випадку, якщо Покупець не сплатив за Товар або Послугу у встановлені строки, Продавець не гарантує збереження ціни, наявність Товару або матеріалів для його виготовлення.

6.6. Розрахунок за Товар або Послугу проводиться шляхом переказу грошових коштів на рахунок Продавця. Покупець зобов’язаний сплатити комісію банку.

6.7. Днем оплати вважається надходження грошових коштів на рахунок Продавця у робочі години.

6.8. Покупець зобов’язаний при оплаті вказати у призначенні платежу номер свого замовлення або номер рахунку, наданого для оплати. Якщо Покупець не вказав призначення платежу, він зобов’язаний повідомити Продавця про сплату рахунку засобами електронного чи телефонного зв’язку (Viber, Telеgram та інші месенджери).

6.9. В день оплати (в робочі години) Продавець засобами електронного чи телефонного зв’язку (Viber, Telеgram та інші месенджери) зобов’язаний повідомити Покупця про надходження грошових коштів на рахунок (за умови виконання Покупцем п. 6.8 цього Договору).

6.10. Якщо Покупець здійснює розрахунки двома частинами, то при прийомі Товару чи Послуги він повинен дотримуватися п. 8.3 цього Договору.

6.11. Часткова оплата (завдаток) не повертається у разі відмови Покупця від Договору відповідно до п.8.3 цього Договору.

6.12. У разі виникнення ситуації, яка передбачена п. 5.1.7 цього Договору, Продавець зобов’язаний повернути Покупцеві грошові кошти, які були сплачені за Товар, в повному обсязі на рахунок Покупця в розумний термін, але не пізніше 30-ти днів з моменту заповнення Покупцем форми-заявки та даних для повернення грошових коштів. Повернення грошових коштів можливо виключно на рахунки тієї особи, яка здійснила оплачу.

6.13. У випадку, якщо дані будь-якої із осіб, яка отримує Товар, відрізняються від даних самого Покупця, то Товар вважається вручений саме Покупцю і послуги з продажу Товару надані повністю. В цій частині ані Покупець, ані будь-яка треба особа не може пред’явити претензію по невиконанню замовлення.

 

7. ЯКІСТЬ ТОВАРУ

 

7.1. Товар повинен відповідати опису та характеристикам, які надає Виробник Товару. Виробник товару залишає за собою право змінювати функціонал або характеристики. Ці зміни не залежать від волі або можливостей Продавця та відповідно не можуть бути підставою для висунення претензій до Продавця.

7.2. У разі виявлення неусувних недоліків щодо якості Товару Покупець має право за своїм вибором:

7.2.1. Вимагати заміни Товару неналежної якості Товаром відповідної якості;

7.2.2. Вимагати заміни Товару неналежної якості Товаром аналогічної якості та характеристик, з доплатою чи без доплати різниці в ціні Товарів за узгодженням з Продавцем;

7.2.3. Відмовитися від виконання Договору та вимагати повернення грошових коштів за Товар.

7.3. Вимоги Покупця про заміну або повернення Товару неналежної якості або кількості повинні відповідати п. 8.5, 8.7, 9 даного Договору.

7.4. На вимогу Продавця Покупець зобов'язаний надати електронними засобами зв'язку фотодокази неналежної якості Товару. Відмова Покупця надати такі докази може бути підставою у відмові розгляду претензії Покупця щодо неналежної якості Товару.

 

8. ПЕРЕДАЧА ТА ПРИЙМАННЯ ТОВАРУ ЧИ ПОСЛУГИ

 

8.1. Товар доставляється Покупцю за допомогою сторонніх організацій - Транспортних Компаній «Нова Пошта» або «Укрпошта», за адресою, що вказана Покупцем у замовленні. Електронний файл (проект) виконаної Послуги  надсилається Покупцю засобами електронного чи телефонного зв’язку (Viber, Telеgram та інші месенджери).

8.2. Доставка товару здійснюється за рахунок Покупця згідно з тарифами Транспортної Компанії, за винятком одноразових акцій, що проводяться Продавцем.

8.3. Товар з частковою оплатою (із завдатком) або післяплатою (із завдатком) доставляється лише Транспортною Компанією «Нова Пошта». Послуга з частковою оплатою (із завдатком) надсилається лише у форматі електронного файлу засобами електронного чи телефонного зв’язку (Viber, Telеgram та інші месенджери). Покупець зобов’язаний здійснити перерахування коштів, яке є завдатком та виступає забезпеченням виконання майбутнього платежу, у розмірі зазначеному в повідомленні на оплату. При цьому остаточний розрахунок за Товар чи Послугу, з урахуванням сплаченого завдатку, Покупець зобов’язаний здійснити до моменту відправки Товару або за місцем передачі Товару від перевізника Покупцю, а за виконану Послугу - до моменту відправки електронного файлу Покупцю. У випадку відмови від покупки до моменту отримання товару від перевізника або до моменту відправки файлу виконаної Послуги, отриманий раніше завдаток залишається у Продавця. Покупець чи Одержувач зобов’язаний отримати Товар у Транспортній компанії протягом 4-ох робочих днів з моменту прибуття Товару в пункт видачі. Якщо Покупець не отримав Товар, Продавець має право повернути Товар собі, без повернення Покупцеві часткової оплати (завдатка).

8.4. Продавець засобами електронного чи телефонного зв’язку зобов’язаний повідомити Покупцю номер товарно-транспортної накладної або іншу інформацію, яка дає можливість ідентифікувати відправлення для його отримання в пункті видачі.

8.5. Покупець чи Одержувач, якому доставлений Товар, зобов’язаний у Транспортній компанії оглянути його, перевірити кількість Товару відповідно до транспортної накладної та прийняти Товар. При виявленні невідповідності у кількості Товару Покупець зобов'язаний скласти в офісі Транспортної Компанії відповідний Акт претензії затвердженого зразка, засвідчити його мокрою печаткою представника Транспортної Компанії та повідомити Продавця про це не пізніше ніж через 3 години після приймання Товару у Транспортній компанії. Без належно оформленого Акту претензії стосовно недостачі у кількості Товару не приймаються після отримання Товару Покупцем у Транспортній Компанії.

8.6. Якщо Продавець передав Покупцеві в порушенні п. 3.2. цього Договору меншу кількість Товару, Покупець має право або вимагати передати відсутню кількість Товару, або вимагати повернення грошових коштів за непоставлений Товар.

8.7. У разі, якщо Покупець чи Одержувач при прийомі Товару виявив його пошкодження під час доставки, Покупець чи Одержувач зобов'язаний скласти в офісі Транспортної Компанії відповідний Акт претензії затвердженого зразка, засвідчити його мокрою печаткою представника Транспортної Компанії та повідомити Продавця про це не пізніше ніж через 3 години після приймання Товару у Транспортній компанії. Без належно оформленого Акту претензії стосовно пошкодження Товару під час доставки не приймаються.

8.8. Приймання Товару Покупецем чи Одержувачем підтверджується отриманням Товару в Транспортній Компанії шляхом складання відповідних документів Транспортною Компанією. Приймання виконаної Послуги підтверджується Покупцем підписанням Акту надання послуг протягом 3-х робочих днів. В разі не отримання від Покупця письмових обґрунтованих претензій або підписаного екземпляру Акту надання послуг, Послуга вважається виконаною та претензії щодо неї не приймаються.

8.9. Ризик випадкової загибелі або пошкодження Товару, переходить від Продавця до Транспортної Компанії з дати отримання Товару Транспортною Компанією.

8.10. Право власності на Товар, а також ризик випадкової загибелі або пошкодження Товару, переходить від Продавця до Покупця з дати отримання Товару у Транспортній Компанії Покупцем чи Одержувачем.

8.11. Продавець виконав свій обов’язок щодо передачі Товару Покупцю з дати видачі Транспортною Компанією відповідного номеру - товарно-транспортної накладної.

8.12. Продавець не несе відповідальності за діяльність та роботу Транспортної Компанії, а також за заявлені терміни доставки.

 

9. ОБМІН, ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ТА КОШТІВ ЗА ТОВАР ПРОТЯГОМ 14-ТИ ДНІВ

 

9.1. Обмін Товару відбувається згідно з чинним законодавством та данним Договором.

9.2. Повідомлення Продавця про обмін Товару оформлюється Покупцем в письмовій формі засобами електронного зв’язку за адресою: crystalsound.ua @ gmail.com не пізніше 14-го календарного дня з моменту приймання Товару в Транспортній компанії.

9.3. Товар «На замовлення» (виготовлений на замовлення) обміну та поверненню не підлягає, за винятком Товару неналежної якості.

9.4. Завдаток за замовлену Послугу в разі відмови від неї Покупцем обміну та поверненню не підлягає.

 

9.5. ПОРЯДОК ОБМІНУ АБО ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ ПРОТЯГОМ 14-ТИ ДНІВ.

 

9.5.1. Покупець має право повернути або обміняти Товар належної якості (окрім Товару зазначеного в п. 9.3, 9.4 цього Договору) на аналогічний або схожий за характеристиками Товар з доплатою або без різниці в ціні за узгодженням з Продавцем. Обмін відбувається в рамках Товару, який представлений в Каталозі Продавця;

9.5.2. Замовник відправляє на електронну пошту crystalsound.ua @ gmail.com заповнену Форму-заявку на обмін або повернення Товару належної якості;

9.5.3. Обмін або повернення Товару належної якості відбувається протягом 14-ти календарних днів з моменту отримання Продавцем Товару. Покупець повинен вислати Товар належної якості на обмін або повернення (окрім Товару зазначеного в п. 9.3, 9.4 цього Договору) не пізніше 14-го календарного дня з моменту отримання Товару;

9.5.4. Обмін або повернення Товару належної якості Продавцем проводиться, якщо Покупець повертає Товар, який не використовувався, у повній комплектації, без ознак пошкоджень, зберіг товарний вигляд, споживчі властивості, ярлики, в оригінальній упаковці (тарі), в якій цей товар було отримано Покупцем. Наявність розрахункового документу, що виданий Покупцю разом з Товаром, обов’язкова умова;

9.5.5. Всі подарунки або бонусні товари, які були надані Покупцю разом з основним Товаром, щодо якого надійшла заява від Покупця на обмін або повернення, повинні бути повернуті разом з основним Товаром, в своїй оригінальній упаковці (тарі) зі збереженням товарного вигляду, в повній комплектації та без ознак використання. Неповернення або порушення щодо умов зовнішнього вигляду, використання, комплектації, тощо дає право Продавцю або відмовити у проведенні обміну чи поверненню основного Товару, або вирахувати їх повну вартість з ціни основного Товару;

9.5.6. Обмін або повернення Товару належної якості відбувається за рахунок Покупця та лише Транспортною компанією Нова Пошта на відділення:

* Товари до 20 кг та довжиною до 1 метра – м. Київ, відділення №53 бульв. Ромена Ролана, 7 (Микільська Борщагівка);

* Товари більше 30 кг та довжиною більше 1 метра – м. Київ, грузове відділення №4 вул. Верховинна, 69

* або на інший склад лише після узгодженням з Продавцем.

9.5.7. Відправка Товару належної якості відбувається тільки після узгодження з Продавцем. В день відправлення Покупець зобов’язаний повідомити продавця засобами електронної пошти, Viber або Telegram номер транспортної накладної відправленого Товару або іншу інформацію, яка дає можливість ідентифікувати відправлення для його отримання в пункті видачі;

9.5.8. Товар належної якості, на якому після повернення на обмін або повернення були виявлені подряпини чи інші механічні ушкодження, що з’явились в результаті необережної експлуатації чи несанкціонованого втручання в роботу товару третіх осіб, що сталися з вини Покупця - поверненню не підлягає;

9.5.9. Після отримання Товару з категорії електронно-складних пристроїв, що підлягають гарантійному ремонту, відповідно до чинного законодавства України такий Товар буде відправлено до Авторизованого Сервісного центру від Виробника для підтвердження справності пристрою та відповідності дотримання правилам експлуатації. Строки проведення діагностики залежать від регламенту Сервісного центру;

9.5.10. Вразі виявлення Сервісним центром ушкоджень або змін у роботі товару, що з’явились в результаті порушень правил експлуатації або несанкціонованого втручання в роботу товару третіх осіб, що сталися з вини Покупця – Товар поверненню не підлягає;

9.5.11. Вразі підтвердження Сервісним центром справності пристрою та дотримання правил експлуатації обмін товару відбувається протягом 14 робочих днів, якщо не узгоджені інші строки с Продавцем. Вразі повної відмови від товару грошові кошти, що надійшли до інтернет-магазину в якості оплати Товару, підлягають поверненню на рахунок Покупця у строки, передбачені Законом України "Про захист прав споживачів" а також умовами цього Договору – протягом 30-ти робочих днів;

9.5.12. Повернення грошових коштів за придбані Покупцем товари здійснюється тільки за ті товари, які придбані за допомогою системи інтернет-магазину, або безпосередньо в інтернет-магазині;

9.5.13. Не здійснюється повернення грошових коштів інтернет-магазином за товар, частини (аксесуари) якого загублені або пошкодженні та мають наявні ознаки втручання в їх роботу третіх осіб;

9.5.14. Продавець має право відмовити Покупцю в обміні Товару належної якості, якщо Покупцем не дотримані умови цього Договору, які зазначені в п. 9.2, 9.3, 9.5.3, 9.5.4, 9.5.5, 9.5.6. В такому разі Продавець зобов’язаний повернути Товар Покупцю за його рахунок тим способом та за адресою, що були зазначені в замовленні.

 

9.6. ПОРЯДОК ОБМІНУ АБО ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ ПРОТЯГОМ 14-ТИ ДНІВ

 

9.6.1. Продавець розглядає заяви про неналежну якість Товару лише за умови дотримання Покупцем п. 7.1, 7.2, 8.5, 8.7, 8.8 цього Договору та правил експлуатації Товару. Обмін або повернення Товару неналежної якості (з суттєвими неусувними недоліками в роботі, дефектом, браком) проводиться Продавцем, якщо Покупець повертає Товар у повній комплектації, без ознак пошкоджень, зі збереженим товарним виглядом, споживчими властивостями, в оригінальній упаковці (тарі), в якій цей товар було отримано Покупцем. Наявність розрахункового документу, що виданий Покупцю разом з Товаром, обов’язкова умова.

9.6.2. Покупець має право повернути або обміняти Товар неналежної якості (окрім Товару зазначеного в п. 9.3, 9.4 цього Договору) на аналогічний або схожий за характеристиками Товар з доплатою або без доплати різниці у ціні за узгодженням з Продавцем. Обмін відбувається в рамках Товару, який представлений в Каталозі Продавця.

9.6.3. Покупець в письмовій формі засобами електронного зв’язку: crystalsound.ua @ gmail.com зобов’язаний повідомити Продавця про неналежну якість Товару, додавши до заяви детальний опис виявленого дефекту та фотоматеріали високої якості, якими підтверджується неналежна якість Товару, не пізніше 14-го календарного дня з моменту отримання такого Товару.

9.6.4. Продавець зобов’язаний на протязі 3-ох робочих днів з моменту отримання електронного листа розглянути та надати Покупцеві письмову відповідь стосовно його дій.

9.6.5. У разі неможливості силами самого Покупця усунути дефект (за допомогою оновлення програмного забезпечення, тощо), який призводить до несправності у роботі Товару, якщо Продавцем визнано неналежну якість Товару, Покупець має право вимагати виконання від Продавця п. 7.2 цього Договору.

9.6.6. Всі подарунки або бонусні товари, які були надані Покупцю разом з основним Товаром, щодо якого надійшла заява від Покупця на обмін або повернення, повинні бути повернуті разом з основним Товаром, в своїй оригінальній упаковці (тарі) зі збереженням товарного вигляду, в повній комплектації та без ознак використання. Неповернення або порушення зазначених умов зовнішнього вигляду, використання, комплектації, тощо дає право Продавцю вирахувати їх повну вартість з ціни основного Товару.

9.6.7. Обмін або повернення Товару неналежної якості відбувається за рахунок Продавця та лише Транспортною компанією Нова Пошта на відділення:

* Товари до 20 кг та довжиною до 1 метра – м. Київ, відділення №53 бульв. Ромена Ролана, 7 (Микільська Борщагівка);

* Товари більше 30 кг та довжиною більше 1 метра – м. Київ, грузове відділення №4 вул. Верховинна, 69

* або на інший склад лише після узгодженням з Продавцем.

9.6.8. Відправка Товару неналежної якості відбувається тільки після узгодження з Продавцем. В день відправлення Покупець зобов’язаний повідомити продавця засобами електронної пошти, Viber або Telegram номер транспортної накладної відправленого Товару або іншу інформацію, яка дає можливість ідентифікувати відправлення для його отримання в пункті видачі;

9.6.9. Товар неналежної якості, на якому після повернення були виявлені подряпини чи інші механічні ушкодження, що з’явились в результаті необережної експлуатації чи несанкціонованого втручання в роботу товару третіх осіб, що сталися з вини Покупця - поверненню не підлягає;

9.6.10. Після отримання Товару з категорії електронно-складних пристроїв, що підлягають гарантійному ремонту, відповідно до чинного законодавства України такий Товар буде відправлено до Авторизованого Сервісного центру від Виробника для підтвердження несправності пристрою та відповідності дотримання правилам експлуатації. Строки проведення діагностики залежать від регламенту Сервісного центру;

9.6.11. Вразі виявлення Сервісним центром ушкоджень або змін в роботі товару, що з’явились в результаті порушень правил експлуатації або несанкціонованого втручання в роботу товару третіх осіб, що сталися з вини Покупця – Товар поверненню не підлягає.;

9.6.12. Вразі підтвердження Сервісним центром несправності пристрою та дотримання правил експлуатації обмін Товару неналежної якості відбувається протягом 14 робочих днів, якщо не узгоджені інші строки с Продавцем. Вразі повної відмови від товару грошові кошти, що надійшли до інтернет-магазину в якості оплати Товару, підлягають поверненню на рахунок Покупця у строки, передбачені Законом України "Про захист прав споживачів" а також умовами цього Договору – протягом 30-ти робочих днів.

9.6.13. Повернення грошових коштів за придбані Покупцем товари здійснюється тільки за ті товари, які придбані за допомогою системи інтернет-магазину, або безпосередньо в інтернет-магазині.

9.6.14. Не здійснюється повернення грошових коштів інтернет-магазином за товар, частини (аксесуари) якого загублені або пошкодженні та мають наявні ознаки втручання в їх роботу третіх осіб.

9.6.15. Продавець, керуючись чинним законодавством, має право просити Покупця при обміні/поверненні Товару надати відповідні заяви за тією формою та у тому вигляді, в якому цього потребує Продавець та чинне законодавство. У разі відмови Покупця надати таку заяву, Продавець має право розцінити це як відмову Покупця від обміну/повернення Товару.

 

10. УМОВИ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

 

10.1. Гарантія на Товар надається безпосередньо Виробником Товару або його офіційним авторизованим Дилером в Україні.

10.2. Гарантія зазначається в гарантійному талоні або супровідних документах. В разі відсутності опису строку гарантії – вона складає 12 місяців.

10.3. Безоплатний ремонт впродовж гарантійного періоду проводиться за умови дотримання правил експлуатації.

10.4. Гарантійне обслуговування Товарів відбувається виключно в Авторизованих Сервісних центрах від Виробника.

10.5. Для здійснення гарантійного ремонту зверніться будь ласка в Авторизований Сервісний центр торгової марки, надавши всі необхідні документа: виданий Продавцем розрахунковий документ (чек / акт приймання-передачі / накладна або ін.), що засвідчує факт купівлі та гарантійний талон.

10.6. Якщо Авторизований Сервісний центр видав Акт про неможливість ремонту товару за результатами гарантійного обслуговування (згідно із Законом України «Про захист прав споживачів»), Покупець в письмовій формі засобами електронного зв’язку: crystalsound.ua @ gmail.com повинен звернутися з цим актом, документом, що посвідчує особу та ідентифікаційним податковим номером (ІПН), власною заявою про те, які вимоги ставить Покупець (повернення чи обмін Товару) до Продавця для проведення обміну чи повернення товару.

10.7. Грошові кошти, що надійшли до інтернет-магазину в якості оплати Товару, підлягають поверненню на рахунок Покупця у строки, передбачені Законом України "Про захист прав споживачів" та умовами цього Договору, тобто - протягом 30-ти робочих днів.

10.8. Повернення грошових коштів за придбані Покупцем товари щодо яких є випадки гарантійного звернення здійснюється тільки за ті товари, які придбані за допомогою системи інтернет-магазину, або безпосередньо в інтернет-магазині.

10.9.  Не здійснюється повернення грошових коштів інтернет-магазином за товар, частини (аксесуари) якого загублені або пошкодженні та мають наявні ознаки втручання в їх роботу третіх осіб.

 

11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

 

11.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань, передбачених цим Договором, Сторони несуть відповідальність відповідно до законодавства України та умов цієї Оферти.

11.2. Продавець несе повну відповідальність за комплектацію Товару згідно із замовленням Покупця. Продавець не має права без узгодження з Покупцем змінювати кількість та асортимент Товару. Узгодження відбувається засобами електронного або телефонного зв’язку.

11.3. У разі порушення Покупцем п. 8.3 цього Договору, Продавець використовує часткову оплату (завдаток) від Покупця на покриття витрат послуг доставки.

11.4. Повідомляючи Продавцю свою електронну адресу, номер телефону та дані для доставки, Покупець дає згоду на використання зазначених даних Продавцем, а також третіми особами, що залучаються ним для цілей виконання своїх зобов’язань перед Покупцем, з метою здійснення розсилок рекламного або інформаційного характеру, для передачі замовлення, а також іншу інформацію, яка безпосередньо пов’язана з виконанням зобов’язань у рамках цього Договору. Здійснюючи замовлення, Покупець погоджується з тим, що Продавець може доручити виконання цього Договору третій особі, при цьому залишаючись відповідальним за його виконання.

11.5. Покупець несе повну відповідальність за надання неправдивих відомостей, допущення помилок у наданих ним своїх особистих (персональних) даних, що спричинило за собою неможливість належного виконання Продавцем своїх зобов’язань перед Покупцем, у тому числі, але не обмежуючись, обов’язки за повідомлення Покупця будь-яких відомостей стосовно замовлення.

11.6. Продавець не несе відповідальності за надійність та якісну роботу онлайн-сервіса (платформа) Prom.ua., оскільки не має можливості впливати на її роботу.

11.7. Цим Договором Продавець повідомляє Покупця, що з метою поліпшення якості обслуговування телефонні розмови можуть записуватися.

11.8. Інтернет-магазин не несе відповідальності за невідповідність (некомплектність) представлених Виробником документів на товар, затримку доставки, відсутності сертифікату відповідності на товар тощо, оскільки надає послуги лише з розміщення товарів на своїй Вітрині для дистанційного швидкого й зручного придбання цих товарів. Поради та рекомендації надані Виконавцями Покупцю, не можуть розглядатися як гарантії.

11.9. Інтернет-магазин не несе відповідальності за будь-які збитки та моральну шкоду, понесені Покупцем в результаті помилкового розуміння або нерозуміння ним інформації про порядок оформлення/оплати Замовлення, а також отримання товару.

11.10. Сторони звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання своїх зобов'язань за цим Договором, якщо таке невиконання стало наслідком обставин непереборної сили, тобто надзвичайних і невідворотних обставин, що виникли поза волею сторін. До обставин непереборної сили, зокрема, відносяться: стихійні лиха, військові дії, страйки, стихійні безлади і протести, дії та рішення державних органів влади, збої, що виникають в телекомунікаційних і енергетичних мережах.

11.11. Інтернет-магазин не несе відповідальності за працездатність і/або захищеність інформаційних каналів зв'язку, що використовуються Покупцем для звернення до сайту інтернет-магазину для оформлення замовлення.

11.12. Всі претензії та спори, що виникають у Покупця до придбаного товару заявляються ним безпосередньо до виробника такого товару.

11.13. Продавець має обмежену відповідальність і відповідає перед Покупцем виключно на суму, яка не перебільшує вартості придбаного Товару.

 

12. ВИРІШЕННЯ СУПЕРЕЧОК

 

12.1. Суперечки, що виникають при здійснені цивільно-правових відносин між Покупцем та Виконавцем на умовах цього Договору, вирішуються шляхом переговорів між ними. Вразі неможливості вирішити даний спір шляхом переговорів він вирішується в судовому порядку у відповідності до чинного законодавства України з обов'язковим дотриманням претензійного порядку.

12.2. Претензія до інтернет-магазину або Виконавця подається в письмовому вигляді з додатком документів, які обґрунтовують пропоновані вимоги та причини суперечки. Претензія, що надійшла, розглядається інтернет-магазином у відповідності до Закону України "Про звернення громадян".

12.3. З усіх інших питань, не передбачених цим Договором, Сторони керуються чинним законодавством України.

 

13. СТРОКИ ДІЇ ДОГОВОРУ

 

13.1. Строки виконання замовлення Покупця встановлюються за домовленістю Сторін, але не можуть бути менше 2-х робочих днів та більше 90-ти робочих днів.

13.2. У разі придбання Покупцем Товару «Під замовлення» Продавець повідомляє Покупцю строки виконання замовлення до надходження грошових коштів на його рахунок засобами електронного чи телефонного зв’язку.

Другие статьи